Gratis verzending bij besteding vanaf € 50,- (incl. btw) via GLS met een Track&Trace code.
Verzendkosten bedragen € 7,50 voor bestellingen beneden € 50,- (incl. btw).
Alle bestellingen dienen vooruit te worden betaald voordat deze in behandeling worden genomen, tenzij je hebt gekozen voor Achteraf betalen via Klarna en deze bestelling is goedgekeurd.
Bestellingen worden met zorg uitgevoerd en wij streven naar uitstekende kwaliteit. Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons weten. Wij lossen het graag samen op.
Verzendmethoden
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben tijdens hun bestelling. Daarom kunnen klanten, naast GLS, kiezen uit een aantal overige bezorgers die hun product(en) komt langs brengen.
Zo kun je bijvoorbeeld kiezen uit:
Bezorging via Cycloon
✓ Meest duurzame verzending ✓ Gratis verzonden vanaf € 50,00 ✓ Wel of juist niet bij de buren afleveren ✓ Afleverplek te wijzigen tot vlak voor levering
Verzending via PostNL
Als alternatief bieden wij PostNL (of soms DPD) aan. Sommige klanten kiezen liever een andere verzendmethode en met deze optie is dat mogelijk. Voor PostNL betaal je binnen Nederland € 7,50 vaste verzend- en handelingskosten en naar België € 19,50. De kosten zijn ongeacht de grootte van je bestelling. Wij versturen ongeveer 1 keer per week via PostNL, dus levertijden zullen met PostNL meestal langer zijn dan wanneer je voor onze standaard GLS verzending kiest. Je ontvangt een Track&Trace code per email tijdens of na verzending.
Levering buitenland
België: gratis boven € 75,- (incl. btw), anders € 10,- (incl. btw) verzendkosten.
Duitsland: gratis boven € 100,- (incl. btw) anders € 10,- (incl. btw) verzendkosten.
Frankrijk: gratis boven € 100,- (incl. btw) anders € 10,- (incl. btw) verzendkosten.
Andere landen helaas niet mogelijk.
Is de ontvangen bestelling onverhoopt toch niet naar wens? Retourneren van (een deel van) je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst* van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag proberen (passen) en bekijken.
- * Voorwaarde voor het terugsturen is daarnaast dat alle artikelen in de originele (en voor zover mogelijk onbeschadigde) verpakking zitten en uiteraard ongebruikt zijn. Tevens behoren aangehechte maatkaartjes of labels niet te zijn verwijderd of losgehaald.
- De artikelen mogen geen abnormale geur, vlekken, stof of sporen van haar bevatten. Dit wijst op gebruik of onzorgvuldige omgang met de producten.
- De artikelen dienen mede om bovenstaande voorwaarde z.s.m. weer netjes ingepakt te worden, bijvoorbeeld in dezelfde ontvangen doos of plastic tas. Plak het geheel netjes dicht met plakband (liever geen ducttape).
- Gebruik dus nooit alleen maar de productverpakking als omhulsel. Het verzendlabel blijft plakken en maakt de verpakking en daarmee het product onverkoopbaar. Gebruik in geval van schoenen nooit alleen de schoenendoos als pakket, maar doe er altijd iets omheen.
- Het pakket moet op ons adres afgeleverd worden. Wij rijden niet naar afhaalpunten.
Verzendkosten
- De eventuele verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Onze klanten mogen zelf de makkelijkste manier van verzending kiezen. Vaak is dit een PostNL brievenbuspakje (klein formaat) a € 5 bij een PostNL locatie, een basispakket (groot formaat) a € 7,25 óf een gefrankeerde postzending.
Het is ook mogelijk een retour/omruil in te leveren bij de showroom in Groningen, maar pas nadat je deze via de webshop hebt aangekondigd (via mail, je account of chat).
Betreft de reden van retour dat het een verkeerde/foutieve levering was? Daarmee bedoelen we dat je een ander artikel hebt ontvangen dan dat je besteld hebt. Dan nemen wij wel de retourkosten voor onze rekening. Neem hiervoor contact op met de klantenservice over de mogelijkheden.
De kosten van een nieuwe GLS verzending (van webshop naar jouw adres) voor het omgeruilde artikel is op onze rekening. Zo houden we samen de kosten van het omruilen minimaal.
Wil je een bestelling retourneren, stuur het dan voldoende gefrankeerd terug naar ons adres:
E-Workwear.nl
Wasaweg 4
9723 JD Groningen
Nederland
Volg de track&trace van je zending goed en zorg dat het bij ons op de juiste locatie bezorgd wordt. Bij vragen, stuur ons een e-mail. We zijn telefonisch minder bereikbaar in deze periode.
Je kunt gebruikmaken van het retourformulier dat in de meegeleverde pakbon verwerkt zit. Vermeld het nummer van de retourreden per artikel en eventueel een andere maatkeuze wanneer je hetzelfde artikel wilt omruilen. Vermeld je geen omruil, dan wordt het artikel verwerkt als terugbetaling.
Dit alles mag eventueel ook op een los briefje, vermeld dan wel minimaal het ordernummer van de bestelling en je keuze.
Optioneel kun je gebruikmaken van het algemene standaard retourformulier voor herroeping, maar dit is niet noodzakelijk.
In het geval van een retournering/terugbetaling zullen wij het betreffende bedrag binnen enkele werkdagen of tot maximaal een week na ontvangst terugstorten, mits de retour voldoet aan onze gestelde voorwaarden. Betalingen terugstorten doen wij om veiligheidsredenen altijd op dezelfde rekening of betaalmethode als waarmee betaald werd.
Graag vernemen wij ook, indien mogelijk, de reden van retour zodat we eventuele mankementen kunnen beoordelen. Was het product te groot, te klein, of viel de kwaliteit of pasvorm tegen? Dit is nuttige informatie voor ons en onze klanten, dus schrijf er gerust wat bij.
Omruilen andere maat
Een kledingstuk ruilen voor een andere maat is uiteraard mogelijk. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat een kledingstuk onverhoopt niet goed past. Controleer alsnog de juiste maattabel en/of bekijk welke maten er beschikbaar zijn van het kledingstuk in onze webshop of op de website van het merk. Vermeld op de factuur of pakbon welke maat je graag wilt ontvangen. Na binnenkomst van de retournering wordt deze binnen enkele werkdagen verwerkt en daarna gaat er, afhankelijk van onze voorraad, opnieuw een levertijd in zoals bij de oorspronkelijke bestelling. Een omgeruild artikel wordt vervolgens op onze kosten verstuurd met GLS.
Omruilen ander product
Ruilen voor een ander product of type is meestal omslachtig vanwege betalingsverschillen en het ontbreken van een nieuwe factuur van de gewijzigde aankoop. Wil je toch een ander product ontvangen? Ons advies is om dan een nieuwe bestelling te plaatsen in deze webshop en de oude bestelling retour te sturen binnen de retourperiode. Zo heb je ook sneller het gewenste product in huis en de betaling van de vorige bestelling krijg je binnen enkele werkdagen terug na binnenkomst van de retour.
Bij verdere vragen kun je elke werkdag contact opnemen met onze klantenservice.
Let op:
- Bij retouren zonder duidelijke vermelding van een geldig ordernummer en/of het ontbreken van de gewenste behandeling (terugbetalen of omruilen) zal de verwerkingstijd oplopen.
- * Wanneer aan een of meer retourvoorwaarden niet voldaan is, dan wordt de retour niet in behandeling genomen. Neem bij twijfel dus vooraf contact op om zeker te zijn dat de retour behandeld kan worden. Over een afgekeurde retourzending wordt door ons via mail gecommuniceerd en we bieden hierbij enkele opties om je pakket terug te krijgen. Indien wij het pakket langer dan 3 maanden in huis hebben moeten bewaren behouden wij ons het recht toe om deze te laten vernietigen. Elke klachtenprocedure tegen E-Workwear is na het verlopen van deze periode niet langer mogelijk.